سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ماگ تبلیغاتی ارزان قیمت

لیوان تبلیغاتی ارزان از انواع لیوانهای تبلیغاتی میباشد که معمولاً به صورت دردار تولید میگردد. لیوانهای فلزی در دو مدل استیل و فلزی در دار جهت چاپ نام لوگو و نام برند روی لیوان در نظر گرفته میشوند. مخاطبان لیوان فلزی تبلیغاتی معمولاً افرادی هستند که تمایل دارند از لیوان دردار استفاده نمایند. در صورتی که لیوان فلزی تبلیغاتی دارای نام لوگو و برند باشد، مشتریان محصولات تبلیغ شده افزایش می یابند.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان های حرارتی که در انواع مختلف تولید می شوند شامل لیوان های حرارتی مات و لیوان های حرارتی براق می باشند اما نحوه عملکرد شان مانند یکدیگر است.لازم به ذکر است که لیوان های حرارتی با خاصیت جادوئی مستقیماً از چین وارد ایران شده و خاصیت جادوئی آنها ربطی به چاپی که روی آن انجام می گیرد ندارد .بلکه لایه روئی لیوان دارای ماده ی منحصر به فردی می باشد که به حرارت فوق حساس بوده و در برابر گرما از خودش واکنش نشان می دهد و با تغییر خاصیت در رنگ های آن حالت عجیب و البته جالبی را نمایان می سازد.لیوان های حرارتیهمگی در حالت عادی مشکی هستند والبته درون لیوان ها سفید می باشد.اما سطح بیرون آن دارای ماده سختیست که در حالت سرد کاملاً مشکیست وقتی مایع داغی مانند چای یا قهوه درون این لیوان ریخته می شود و باعث می گردد و سطح آن گرم و داغ شود و در چند ثانیه کل لیوان تغییر رنگ داده و در این صورت عکسی که روی آن چاپ شده نمایان می شود.

چاپ تبلیغات روی ماسک

بهتر است این کار را به مجموعه که بتواند ماسک هاباکیفیت را تهیه نماید،

و همچنین امور چاپ روی ماسک سه لایه ارزان را نیز برعهده گیرد بسپارید.

مجموعه تبلیغاتی و چاپ مجریان، با داشتن تیم حرفه ای طراحی، امور اجرایی و همچنین چاپخانه بروز مجریان،

توانسته است همکاری های مطرحی در این زمینه با برند های موفق کشور داشته باشد.

از این رو میتوان گفت یکی از قابل اعتماد ترین و اصلی ترین تولیدکنندگان ماسک و همچنین هدایای تبلیغاتی دیگر است.

همچنین در زمینه چاپ نیز، با داشتن چاپخانه باسابقه مجریان، توانسته است سوابق درخشانی در این زمینه نیز به ثبت برساند.

اهمیت کیفیت ماسک سه لایه و چاپ آن

این نکته را قطعا میدانید که کیفیت ماسک ها اعم از ماسک سه لایه، ماسک پارچه ای و یا ماسک فیلتردار درجه های مختلفی دارد.

شما برای بدست آوردن رضایت مخاطبان و درنتیجه اعتماد آنها، باید بالاترین درجه کیفیت ماسک را تهیه نمایید.

پس اگر تجربه ناموفق در این زمینه داشته اید قطعا یکی از دلایل آن بیکیفیت بودن ماسک ها بوده است.

همچنین دلیل دیگر آن نیز میتواند، چاپ فاقد کیفیت روی آن باشد.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی یک لیوان شیک و در عین حال ساده و کاربردی برای چاپ تبلیغات است. این نوع ماگ های سرامیکی در رنگ های متفاوتی تولید میشوند. لیوان های رنگی، لیوان سرامیکی تمام سفید و یا لیوان سرامیکی تمام مشکی، لیوان سرامیکی داخل رنگی و یا لیوان های سرامیکی دسته و داخل رنگی از انواع رنگ های لیوان های سرامیکی هستند. چاپ تبلیغات بر روی لیوان های سرامیکی از مرسوم ترین هدیه های تبلیغاتی است که البته به نوع خود بازدهی خوبی نیز به همراه دارد. لیوان‌تبلیغاتی سرامیکی یا به اصطلاح ماگ تبلیغاتی که به ان هم میشود گفت قابلیت چاپ رنگی را دارد همچنین میتوانید همراه با چاپ رنگی لوگوی شرکت خود ، ارم شرکت و حتی عکس مرتبط با شرکت خود را اضافه کنید. این لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی قابلیت شستشو را دارد و در صورت شستن آن طرح مورد استفاده شده از بین نمیرود و اسیبی به طرح ما وارد نمیکند. از این لیوان میتوانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص استفاده کنید. اندازه استاندارد این لیوان های سرامیکی 80×95 میلی متر می باشد. از دیگر انواع لیوان های تبلیغاتی میتوان به فنجان های تبلیغاتی نیز اشاره کرد. فنجان های تبلیغاتی نیز میتوانند هدیه ای تبلیغاتی مناسبی باشند. در این حین یک هدیه تبلیغاتی جالب دیگری نیز وجود دارد که به نوعی مرتبط با ماگ است، زیرلیوانی تبلیغاتی نیز میتواند یک هدیه تبلیغاتی در معرض دید و جالب باشد.