سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تقویم دیواری ارزان

اما نکات مهمی که در تقویم‌دیواری وجود دارد، مرتبط با انتخاب نوع برگه و کاغذ مناسب طرح و نوع تقویم دیواری است. یعنی اگر شما طرحی فانتزی انتخاب نموده اید یک نوع کاغذ مناسب است و اگر طرحی هنری انتخاب نموده اید، نوع کاغذ موردنیاز نیز فرق می کند.

فرایند چاپ در کل فرایندی پیچیده است اما در تقویم دیواری به دلیل اینکه اغلب به صورت تک برگی طراحی و چاپ می گردد، شاهد پیچیدگی خاصی در فرایند چاپ نمی باشیم. مگر اینکه طرحی که جهت چاپ انتخاب شده، دارای جزئیات فراوانی باشد و در مقابل نوع کاغذ نیز امکان چاپ و نمایش جزئیات زیادی را نداشته باشد. در این صورت فرایند چاپ کمی پیچیده خواهد شد.

پس یک رابطه دوسویه بین انتخاب طرح مناسب تقویم‌دیواری و انتخاب کاغذ مناسب طرح انتخاب شده می باشد که باید در این رابطه دقت کافی به عمل آید.

سررسید یادداشتی ارزان یکی از معدود موارد هدایایی است که برای افرادی که به مدیریت زمان و همچنین برنامه ریزی اهمیت می دهند، بسیار کاربردی است. به این شکل که شما با خرید آن، همزمان هم یک سررسید یادداشت دار برای بررسی تاریخ و مدیریت زمان را دراختیار خواهید داشت. همچنین یک دفترچه یادداشت همراه که می توانید در تاریخ موردنظر یک نکته یا یادداشتی که دارید را بنویسید و به خاطر داشته باشید.

سررسید چیست ؟

سررسید به یک دفتر همراه که در هر صفحه تاریخ یک روز از تقویم قرار دارد را می گوییم که در برخی از سررسیدها می تواند در هر برگه تاریخ چند روز تقویم و غیره وجود داشته باشد. البته سررسید نام های دیگری همچون سالنامه را نیز دارد و به این نام هم شناخته می شود. سررسید یا سالنامه می تواند در انواع مختلفی باشد. بدین شکل که صرفا فقط سررسید ساده و یا سالنامه یادداشتی باشد. نام های دیگر این نوع سررسید نیز به شکل سررسید یادداشت دار، سررسید با یادداشت، سالنامه یادداشتی، سالنامه یادداشت دار شناخته می شوند.

سررسید پالتویی چیست؟

به طور کل سالنامه پالتویی ارزان به قطع و اندازه خاصی از سررسید می‌گویند که به عنوان مثال در جیب داخل یک پالتو جا می شود. به همین دلیل به سررسید جیبی هم معروف است. از لحاظ ابعاد به طور دقیق در اندازه 10در17سانتی متر می باشد. این اندازه به قدری است که در داخل جیب شما به راحتی جای می گیرد و شما می توانید هر جا که می روید بدون نیاز به کیف و…باخود بهمراه داشته باشید. اما باید به این نکته هم توجه نمود با اینکه ابعاد جالبی دارد و براحتی در جیب جا می شود، به همان اندازه نیز فضای کمی برای نوشتن و یادداشت گذاری دارد که اگر برای شما این مسئله مهم است و معمولا نیاز به فضای زیادی برای نوشتن، یادداشت گذاری و…دارید، احتمالا سررسید پالتویی انتخاب مناسبی برای شما نباشد. اما اگر طریقه حمل و امکان جابجایی سررسید بدون کیف مدنظرتان است و برایتان مهم است به احتمال زیاد سررسید پالتویی یا سررسید جیبی بهترین انتخاب برای شما باشد.


باز سازی انواع نما کلاسیک

خب در این قسمت می رسیم به مهم ترین ویژگی های نماکلاسیک ساختمان که با شناخت این ویژگی ها می توان از بقیه سبک های معماری تمییز داد و به درستی تشخیص بدهیم که کدام نما، نما کلاسیک و کدام نما سبک های دیگر است.

این نما می تواند در سبک های مختلفی همچون نمای کلاسیک، نما رومی ساختمان  (نوعی از نمای کلاسیک)، نمای مدرن، نما با طراحی مینیمال و…باشد. به صورت کلی به وجه بیرونی یک ساختمان که توسط یک ناظر انسانی دیده می شود را نمای ساختمان می گویند که به انواع نمای اصلی و جانبی هم تقسیم بندی می شود. حال تصمیم برای اینکه این بخش از ساختمان چه طرحی داشته باشد و با چه متریالی ساخته شود نکاتی است که به عواملی همچون طرح کلی دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان های کناری، ضوابط شهرداری، طبقات و کاربری ساختمان و…بستگی دارد


سوکت شبکه چیست ؟

ما در این مطلب سعی داریم به بررسی  کابل شبکه یا کابل لن بپردازیم. شما باید در هنگام خرید کابل شبکه اطلاعات کافی در مورد این محصول داشته باشید که شامل قیمت کابل شبکه و اطلاعات فنی مورد نیازی است که خیلی از مردم عادی هیج گونه اطلاعات فنی کاملی در مورد کابل شبکه ندارند. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی کامل فروش کابل شبکه یا همان کابل لن بپردازیم.

انواع رنگ بندی در فروش کابل شبکه :

هر تولید کننده کابل شبکه رنگ بندی های متفاوتی را برای خود دارد این کار باعث میشود که ما هنگام کار در شبکه های بزرگ راحتتر دسترسی ها رو پیدا کنیم و بتوانیم آنها را به راحتی مدیریت کنیم

به طور مثال از کابل لن با رنگ بنفش برای یک سری از اتصالات و یا مثلا برای یک سری از اتصالات خاص از رنگ طوسی استفاده میشود.

 

جنس روکش کابل شبکه :

روکش کابلهای شبکه معمولا با دو ماده PVC و یا LSZH تولید میشود که هر کدام دارای معایب و مزایایی هستند ، برای اطلاع از روکشهای مختلف کابل شبکه به مقاله جنس روکش کابل شبکه مراجعه کنید.

شرکت پودسان جزء مجهزترین شرکت در زمینه فروش کابل شبکه می باشد. شما دوستان عزیز میتوانید در صورت هر گونه سوال در مورد کابل شبکه و یا سوال هایی در مورد فروش کابل شبکه با کارشناسان شرکت پودسان در ارتباط باشید.

فروش کابل شبکه مسی در کلاس های Cat5 و Cat6 و Cat7

انواع کابل شبکه در دسته بندیهای زیر:

  • UTP (بدون شیلد و فویل)
  • FTP (دارای فویل آلومینیومی)
  • FFTP (یک فویل آلومینیومی به دور هر چهار رشته و یک فویل به دور هر زوج)
  • SFTP(یک فویل آلومینیومی و یک شیلد یا زره توری بافته شده)

کابلهای شبکه با روکش LSZH و روکش PVC

تمامی کابلهای شبکه با برندهای نگزنس ، لگراند و برندرکس با گارانتی تست فلوک پرمننت ارائه می شوند.

سوکت شبکه چیست ؟

در کل کابلهای شبکه بسیار پر اهمیت هستند و با فقدان آنها، در عملکرد سیستم ها و دستگاه ها خلل ایجاد می شود. چرا که نقشی مهم در سرعت و میزان انتقال اطلاعات دارند. قطعه ی پایانی در کابل شبکه کانکتور شبکه است, این قطعات ضروری به دو شکل ساخته می شوند: پریز شبکه روکار و پریز شبکه توکار.

کاربرد شکل های متفاوت پریزها بر مبنای مکان، ابعاد و اندازه آنها تعیین می گردد. شیوه کارکرد پریزها: این قطعات برای این که قادر باشند همه اطلاعات را منتقل کنند و با این کار باعث ایجاد ارتباط با انواع تجهیزات الکترونیکی بشوند، می بایست به قسمت انتهایی کابل ها و سیمها متصل شوند.

سوکت شبکه ارزان به دو شکل نری و مادگی وجود دارد. به شکل نری سوکت شبکه کانکتور RJ-45 نیز گفته می شود, نام دیگر سوکت مادگی شبکه کیستون است.


فندک زیپو و دان قهوه و ساعت مچی اورجینال

فندک زیپو | فندک zippo یکی از پر فروش ترین وسایل در جهان فندک است و بهترین و بزرگ ترین برند تولید فندک در جهان شرکت زیپو می باشد فندک زیپو یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید فندک در جهان است که امروزه با توجه به زیاد شدن شرکت های تولید کننده فندک باز هم بیشترین فروش را در بین سایر شرکت ها دارد.  این فندک ها برای اولین برای سربازان آمریکایی که در کشور روسیه بودن ساخته شده تا بتوانند در شرایطی آب و هوایی سرد و بادهای شدید کار کنند.

شرکت زیپو یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده فندک است. این شرکت امریکایی محصولات خود را در سری های مختلف وارد بازار کرده است که این سری از محصولات زیپو جز پر فروشترین سری محصولات زیپو در امریکا به شمار می آید که شما میتوانید از سایت مگنت استور خریداری کنید.

فندک زیپو طرح فلودلیس, فندک زیپو, فندک فلودلیس, فندک زیپو اصل

 

غالباً همه ما با دان قهوه و طرز تهیه آن تا حدودی آشنایی داریم ولی جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مطلب قصد داریم به تفسیر بیشتری از آن بپردازیم.
ابتدا در رابطه با قهوه، انواع آن، طریقه دم کردن و خواص آن صحبت می کنیم.
قهوه نوشیدنی دل پذیر و خوش طعم و عطر است که علاوه بر ایران در سایر کشورهای دیگر از محبوبیت زیادی برخوردار است به طوری که دومین ماده تجاری در دنیا محسوب می شود.

دانه قهوه ترکیب قرمز (MISCELA BAR)

ساعت مچی اورجینال

 

ساعت مچی اورجینال دارای کد رفرنس اختصاصی و همچنین گارانتی بین المللی میباشد. در واقع کارت گارانتی به همراه این کد رفرنس به شما امکان مراجعه به نمایندگی های رسمی برند مربوطه در سراسر دنیا را میدهد. از این طریق میتوانید اصالت آن را بررسی نمره و از کارت گارانتی آن نیز تا 2 سال استفاده نمایید.

 

Apple watch SE 44mm black

 

 


درب ضد سرقت روکش PVCf با ویژگیهای درب ضد سرقت CNCو درب ضد سرقت ت

درب ضد سرقت روکش PVC

به دلیل پیشرفت روز افزون در صنعت ساخت و ساز، درب ها با جنس های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر یک ویژگی ها و عملکردهای مختلفی دارند و با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

درب ضد سرقت روکش پی وی سی دارای تنوع بسیار فراوانی از نظر نوع رویه و رنگ می باشد، رال رنگ درب ضد سرقت روکش پی وی سی بیشتر از 30 نمونه و سمپل رنگ دارد که متناسب با فضا و دکوراسیون ساختمان داخلی می تواند انتخاب شود.

و می توان بیان نمود که هر نوع درب ضد سرقت را می توان با روکش پی وی سی پوشش داد که روکش پی وی سی توأم با حرارت و فشار حاصل از وکیوم و خلع بر روی رویه ام دی اف اعمال می شود. درب ضد سرقت پی وی سی دارای ساختار داخلی شبیه دیگر درب های ضد سرقت است و ساختار داخلی این نوع دربها فلزی می باشد.

ویژگی این نوع درب ضدسرقت

پی وی سی که از نظر شیمیایی از خانواده پلیمرها و کوپلیمرها است که تمام آنها دارای گروه مشترک وینیل هستند. این پلیمر ترموپلاستیک در دو نوع سخت و انعطاف پذیر ساخته می شود و با توجه به قیمت کاملاً ارزانی که دارد ماده ای پر کاربرد در صنایع مختلف و مخصوصاً صنعت ساختمان است و در صنعت تولید درب از پی وی سی به عنوان روکش درب های چوبی و ضد سرقت استفاده می شود.

پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورقه های پی وی سی با ضخامت های 16میلی متر را برای ساخت کابینت، سرویس بهداشتی و زیر سینکی آشپزخانه به کار می برند.

همین ذهنیت باعث شده که دربهای روکش تمام پی وی سی را هم به غلط به عنوان ضد آب معرفی کنند. صفحات مورد استفاده در ساخت درب های روکش پی وی سی در اصل ورق های ام دی اف هستند که با پی وی سی به ضخامت های 2 تا 4 میلی متر روکش شده اند.

به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی دربپی وی سی غیرقابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد نمود. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که درب های با روکش و کلاف تمام پی وی سی، ضد آب خواهند بود.

درب ضدسرقت PVC مدل 3006

ویژگی‌های درب ضد سرقت CNC

درب ضد سرقت سی ان سی دارای خطوط بسیار ظریفی است که توسط دستگاه CNC برش داده می‌شود. برای امنیت بیش تر این نوع از درب های ضد سرقت ، از قفل های چند زبانه استفاده می شود. قیمت درب ضد سرقت سی ان سی نسبت به سایر درب های ضد سرقت با طرح برجسته کم تر می باشد زیرا از متریال و برجستگی های کمتری برای این نوع از درب ها استفاده شده است . مهم ترین مشخصه تمامی درب های ضد سرقت امنیت بالای آن ها می باشد. یکی از ویژگیهای بسیار مهم رویه‌های CNC امکان رنگ‌آمیزی مجدد آن‌هاست. این امر در اثر آسیب‌دیدگی، خصوصاً در حین حمل و نقل یک مزیت محسوب می‌شود.

دلایل اصلی امنیت بالای این نوع درب ضدسرقت

یکی از دلایل اصلی امنیت بالای این درب ها وجود ورق های فولادی در لایه میانی درب ضد سرقت می باشد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم می باشد. هم چنین وجود عایق های صوتی و حرارتی درب را در برابر حرارت و ورود صداهای ناهنجار مقاوم کرده است و به دلیل مجهز بودن به قفل های چند زبانه و دیجیتالی که قابلیت بازشدن با رمز یا اثر انگشت را دارند باعث امنیت و ایمنی بیشتر درب ها شده است.

درب های ضد سرقت سی ان سی  به دلیل ایمنی بالا و درعین حال زیبایی و شیک بودن گزینه مناسبی جهت استفاده درب ورودی ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری می باشند . درب ضد سرقت سی ان سی یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین انواع درب های ضد سرقت می باشد. دارای ظاهری زیبا و ساده و شیک و نصب آن آسان و مشابه سایر درب های ضد سرقت می باشد . درب ضد سرقت CNC با دو نوع رویه MDF با روکش چوب طبیعی و رویه PVC کره ای ارائه می شود.

برای افزایش امنیت این نوع درب ها می توان از قفل های چهارده زبانه ترک و استفاده از پنج عدد پیم پشت لولا استفاده کرد تا بیشترین مقاومت درب ضد سرقت را برای ما به ارمغان بیاورد. در کنار این پشت چهارچوب درب ضد سرقت نیز باید حتما با سیمان پر شود تا مقاومت چهارچوب افزایش پیدا کند. استفاده از جوشکاری قوی درب ضد سرقت به همراه فوم فشرده پلی اورتان برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد.

درب ضدسرقت مدل 2012

درب ضد سرقت ترک – درب های ضد سرقت انواع زیادی دارد که و مدل ترک یکی از متداول ترین عنوان درب ضد سرقت است. این درب ها که به مدل ترک معروف شده است دارای طراحی شیک و زیبا است که میتواند در همه ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد. این درب دارای همه فاکتورهای لازم برای یک درب ضد سرقت خوب را دارد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

درب ضد سرقت ترک چیست؟

قبل از معرفی در ضد سرقت ترک بهتر است با درب ضد سرقت آشنا شویم. در های ضد سرقت برای جلوگیری از ورود سارقین به داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. راه های که سارقین از آن استفاده می کنند تا وارد ساختمانی شوند اغلب از طریق قفل درب، لولاها و شکستن درب هست که با تقویت این نواقص ایمنی درب را افزایش دادند تا ورود سارقین به داخل ساختمان سخت تر شود. ولی غیر ممکن نیست!

چرا درب ضد سرقت ترک معروف است؟

کشورهای زیادی در تولید درب ضد سرقت اصل ترک فعالیت می کند و حتی ایتالیا اولین کشور تولید کننده در های ضد سرقت است ولی امروزه کشور ترکیه محصولاتی با کیفیت تر از سایر کشورها تولید می کند. کشور ترکیه کارگاه های خود را برای تولید درب ضد سرقت 5 سال بعد از ایتالیا راه اندازی کرده است ولی کیفیت محصولاتشان بالاتر از سایر کشورها تولید کننده درب ضد سرقت است.

درب ضدسرقت PVC مدل 3009