سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوستر چوبی مناسب برای آپارتمان



مقدمه: همه ما میدانیم که زیبایی دکوراسیون کلاسیک با لوستر چوبی دوچندان میشود‌. همین موضوع سبب شده است، افرادی که دارای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و چوبی هستند برای خرید لوستر چوبی اقدام کنند. لوستر های چوبی جز اولین لوستر های ساخته به دست بشر هستند و قدمتی چند صد ساله دارند. امروزه نیز لوستر های چوبی با مدل های جدید و زیبا طراحی و تولید میشوند که طرفداران خاص خود دارد. حال اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که میخواهید زیبایی دکوراسیون کلاسیک با لوستر چوبی بیشتر کنید این مقاله کاملا با خواست شما مطابقت دارد. پس اگر مایل هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لوستر چوبی

لازم است بدانید معمولا لوستر های چوبی که از انواع لوستر شاخه ای ها هستند با کیفیتی که در بازار موجود است از چوب روس ساخته میشوند. این لوستر ها دارای استحکام و مقاومت بالا در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف هستند. در این لوستر ها میتوان به جای استفاده از لامپ معمولی از لامپ های کم مصرف ال ای دی استفاده کرد. اما یکی از ویژگی های بسیار خوب لوستر های چوبی قیمت مناسب در عین کیفیت و کارایی است. این در حالی است که لوستر های فلزی معمولا قیمت های بالایی دارند.

اما در کل لوستر های چوبی، چند شاخه ای هستند و به صورت تک شاخه، چند شاخه و دیوار کوب طراحی و تولید میشوند. اما لازم به ذکر است که لوستر های چوبی دارای تنوع بسیار زیادی هستند: دیوار کوب، مینیمال، ترکیب با فلز، ترکیب با شیشه، لوستر چوبی سفید و غیره. پس به دلیل تنوع بالای لوستر های چوبی همه افراد میتوانند بسته به سلیقه و نیاز خود، لوستر چوبی مورد نظرشان را خریداری کنند.

معرفی انواع لوستر چوبی

لوسترهای چوبی انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با استفاده از این لوسترها به دکوراسیون خود جلوه خاصی بدهید. با انواع لوسترهای چوبی آشنا شده و مناسب‌ترین آن‌ها را برای منزل خود انتخاب کنید.

لوستر چوبی کلاسیک معمولا از چوب‌های تیره ساخته شده و پر نقش و نگار است. این لوسترها اغلب دارای فرم منحنی و دایره هستند و برای دکورهای کلاسیک مناسب می‌باشند.

لوستر چوبی مدرن مناسب دکورهای مدرن و مینیمال است. این لوسترها دارای طرح ساده هستند و برای ساخت آن‌ها اغلب از چوب‌های رنگ روشن استفاده می‌شود.

لوستر چوبی روستیک نیز از دیگر لوسترهای چوبی است که دارای طرح‌های قدیمی می‌باشد. دکوراسیون روستیک و سنتی نیز طرفداران خاص خود را دارد. لوسترهای چوبی در گذشته بیشتر برای دکوراسیون‌های با سبک روستیک استفاده می‌شد. اما امروزه با وجود تنوع در طراحی این لوسترها شما می‌توانید از لوسترهای چوبی در انواع دکوراسیون استفاده کنید. برای خرید مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی همین حالا از طریق سایت اقدام کنید.

لوستر چوبی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

لوستر چوبی در گذشته اغلب برای دکورهای چوبی و روستیک به کار گرفته می‌شد. اما در حال حاضر با افزایش تنوع در طراحی این لوسترها، می‌توانید لوسترهای چوبی را با انواع دکوراسیون قدیمی و مدرن ست کنید. این لوسترها بیشتر مناسب دکورهایی با رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید هستند. از لوسترهای چوبی در آشپزخانه‌ها، اتاق خواب‌ها، نشیمن و پذیرایی استفاده می‌شود. همچنین این لوسترها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی که دارای دکوراسیون چوبی هستند نیز به وفور دیده می‌شوند. لوسترهای چوبی طرح‌های بسیار متنوعی دارند. از این رو شما می‌توانید برای انواع دکوراسیون با سبک‌های مدرن، مینیمال و … از لوستر چوبی شاخه‌ای، سقفی و آویز استفاده کنید. برای تهیه مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی به صفحه اصلی مراجعه کنید.

عوامل موثر در انتخاب لوستر چوبی

در حین خرید لوستر چوبی باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. زیرا در غیر اینصورت زیبایی لوستر دیده نمیشود و حتی ممکن است باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در محیط شود. پس در حین خرید به نکات زیر توجه کنید:

  1. معمولا لوستر های چوبی برای دکوراسیون کلاسیک طراحی و تولید میشوند. پس حین خرید به سبک منزل و دکوراسیون دقت کنید.
  2. ابعاد لوستر باید با محیط مورد نظر تطابق داشته باشد. یعنی هرچقدر لوستر محیط بزرگ تر باشد لوستر نیز با همان نسبت باید بزرگ باشد و برعکس
  3. اگر قصد خرید لوستر چوبی دارید، لازم است در سایز وسایل و دکور منزل نیز چوب به کار رفته باشد چرا که در غیر اینصورت ظاهری ناخوشایند به محیط میبخشد.
  4. حتما این را در نظر داشته باشید که ارتفاع لوستر با ارتفاع سقف تطابق داشته باشد.
  5. کیفیت چوب مورد استفاده در لوستر بالا باشد. زیرا از آنجایی که چوب در مقابل رطوبت و دیگر شرایط آب و هوایی بسیار آسیب پذیر است، اگر کیفیت بالایی نداشته باشد خیلی زود از بین میرود.

خرید مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی از ایران لوستر

ایران لوستر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ، به بزرگ‌ترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی لوستر تبدیل شود. با ورود به این فروشگاه با انواع لوسترها در شکل‌ها اندازه‌ها و طرح‌های متنوع رو به رو خواهید شد. برای خرید مناسب‌ترین لوستر برای دکورهای چوبی به صفحه اصلی مراجعه کنید. انواع لوسترهای چوبی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در این سایت موجود است.