سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید درب های ترک در تهران


اگر قصد خرید درب ضد سرقت لوکس اصل دارید قطعا این مقاله به دردتان میخورد. معمولا افرادی که واحد تجاری یا واحد مسکونی پر اهمیتی دارند از درب های ضد سرقت استفاده میکنند. اما لازم است بدانید که درب های ضد سرقت دارای درجات کیفی متفاوتی هستند و باید در حین خرید دقت کافی داشته باشید. ما در این مقاله به شما دوستان عزیز کمک میکنیم تا به راحتی درب های ضد سرقت با کیفیت را تشخیص دهید تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید درب ضد سرقت لوکس اصل کنید. پس اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما همراه باشید. 

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت، دربی است که از آن برای جلوگیری از ورود سارقان استفاده میشود. این درب ها به قدری محکم هستند که در مقابل اهرم، دستکاری، تخریب و هر گونه آسیبی مقاوم هستند و غیر قابل نفوذ میباشند‌. اما خب نمیتوان گفت این درب ها صد درصد امینت را تضمین نمیکنند ولی میتوان گفت نسبت به درب های معمولی تفاوت فاحشی دارند.

در واقع این درب ها از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ساخته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی نمیتوان آن ها را تخریب کرد. همچنین استاندارد هایی که در این درب ها در نظر گرفته شده است در درب های معمولی مشاهده نمیشود. ولی لازم به ذکر است که هیچ استاندارد ثابتی برای طراحی درب ضد سرقت وجود ندارد از این رو برخی شرکت های تولید کننده از ناآگاهی مردم سو استفاده میکنند و درب های بی کیفیت را به جای درب های ضد سرقت اصل و با کیفیت میفروشند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله تا حد امکان به توضیح و تشریح درب های ضد سرقت اصل بپردازیم و به شما دوستان عزیز پیشنهاد کنیم در صورت تمایل به خرید این درب ها اقدام به خرید و نصب درب ضد سرقت ترک اصل کنید. علت این پیشنهاد در ادامه مقاله آورده شده است پس تا انتها با ما باشید.

اجرای درب ضد سرقت لمینت

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده باکیفیت ترین درب ضد سرقت لمینت استراکچر داخلی آن می باشد. این مورد همان شاسی بوده، که تمام اجزای درب بر روی آن نصب می شود. کم و بیش تمام استراکچر درب ضد سرقت  از ورق خم خورده ساخته می شود و برای محکم کردن بیشتر از قوطی آهنی استفاده می شود. هر چقدر کیفیت استراکچر بالا باشد، به همان میزان امنیت درب بیشتر خواهد شد.

ساخت چهارچوب درب ضد سرقت لمینت از ورق فلزی 2 میلی متری استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی این درب ها توسط رنگ کوره ای، رنگ آمیزی شده است. چهارچوب این دربها معمولا بصورت فلزی و رنگ شده می باشند. اما امکان خرید انواع چهارچوبی چوبی نیز امکان پذیر است. دور تا دور چهار چوب درب ضد سرقت لمینت از زوار پلاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان استفاده شده است.

سطح باکیفیت ترین درب ضد سرقت لمینت از مهم ترین عوامل ایجاد زیبایی ظاهری در این درب ها می باشد. سطح ها باید از جنس های مقاوم و زیبا انتخاب شوند.

قشنگ ترین مدل سطح درب ضد سرقت لمینت می باشد. این سطح ها در مقابل رطوبت و نورخورشید بسیار مقاوم بوده و دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر روکش های درب هستند. انگیزه مهم دیگر در ایجاد قشنگی  برای باکیفیت ترین درب ضد سرقت لمینت نصب شده بر روی در ضد سرقت است.

هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • باید دقت داشته باشید که یک درب ضد سرقت با کیفیت دارای چهار چوبی محکم و از جنس آلیاژ های با کیفیت و درجه یک باشد. همچنین توجه داشت باشید که محل جوش در چهارچوب کاملا اصولی جوش شده باشد.
  • دقت کنید که ضخامت چهار چوب بیش از 1.5 میلی متر باشد و حتی میتواند بیشتر از این عدد هم باشد.
  • به جنس لولا دقت کنید‌. زیرا هر چقدر جنس لولا بهتر و محکم تر باشد، تحمل وزن درب برای آن راحت تر است. پس به این نکته دقت کنید که هر چقدر جنس لولا بهتر باشد و تعداد آن بیشتر باشد درب با کیفیت تر است.
  • در حین خرید به جنس لایه دقت کنید. اگر چه جنس لایه یک مورد سلیقه ای است ولی بهتر است دربی را انتخاب کنید که جنس لایه با کیفیت تری داشته باشد تا در مقابل نور آفتاب و رطوبت محکم تر باشد.
  • دقت داشته باشید که فضای خالی بین درب باید از یک لایه فولاد تشکیل شده باشد. در غیر اینصورت درب هیچگونه کارایی نخواهد داشت.
  • یکی از مهمترین نکات حین خرید توجه به قفل و کلید مورد استفاده در این درب هاست. دقت داشته باشید که یکی از بهترین قفل های موجود در ایران و جهان قفل های تولیدی ترک است. پس انتخاب و نصب درب ضد سرقت ترک کاری بسی هوشمندانه است.
  • در حین خرید از کیفیت دستگیره و ابزار یراقی اطمینان حاصل کنید.
  • قفل درب ضد سرقت ترک اصل

     یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت ترک وجود یک چشمی و قفل شب بند است که جز محاسن این درب ها محسوب میشود. همچنین قفل های این درب ها دارای 8 زبانه ثابت و متحرک است که همزمان با چرخاندن کلید در دو جهت مختلف وارد چهارچوب درب میشوند. این درب ها دارای 8 کلید اصلی کامپیوتری و 3 کلید کارگری هستند. از این رو در حین ساخت و ساز میتوان به جای کلید های اصلی از کلید های کارگری استفاده کرد.

    عایق بندی درب ضد سرقت ترک

    جالب است بدانید که درب ضد سرقت ترک دارای عایق رطوبت، صدا و حرارت هستند. همچنین این درب ها در برابر برش و فشار مقاوم هستند. همچنین اسکلت بندی این درب ها دو لایه و از جنس فلز نورد سرد است که ضخامتی معادل 1.5میلی متر دارد که بین آن ها لایه پلی اورتان تزریق کرده اند که همین امر در هنگام آتش سوزی مستحکم بوده و آسیب نمیبیند.